lördag 12 april 2014

Nytt jobb!

Nu har jag fått nytt jobb som ekonomiassistent, receptionist och har även övrig administration hos GefleRevisorerna. Jag hade praktik där maj - november 2013 och nu fick jag anställning! Det känns bra och jag kommer att få möjlighet att lära mig mycket nytt, speciellt som ekonomiassistent.

Så nu behöver jag inte söka jobb och "vara tillgänglig på arbetsmarknaden". Det är härligt att min fritid verkligen är "fri-tid" och att få ägna mig åt mina intressen, istället för att hela tiden söka jobb. Att ha heltidspraktik och samtidigt vara arbetssökande tar mycket tid, det är som att ha två jobb samtidigt. I alla fall var det så för mig.

Läs deras hemsida http://geflerevisorerna.se/, där det till och med finns foto på oss alla som jobbar där.



Källa: Bild från hemsidan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar