söndag 11 mars 2012

Avslutad praktik


Nu har jag avslutat min praktik på KFUM, har varit där i ett halvår. Det har varit mycket givande, både kompetensmässigt och personligt.

Jag har haft Leif Norberg som handledare och han har lärt mig mycket om ekonomi, inom Visma SPCS och Swedbank, och administration, inom Visma SPCS och databassystemet Idrott Online Klubb. Så nu har jag arbetslivskompetens, likaså studiekompetens, inom Visma SPCS!

Elisabet Vuori Hedman på Sensus, som samarbetar med KFUM, har jag fikat och lunchat med. Det har varit mycket trevligt! Så det kommer jag att sakna nu. Men vi kommer att träffas och luncha ihop ibland ändå.

Jag fick en jättefin tulpanbukett av dem och sista dagen fikade vi med en jättegod toscakaka.

Nu är det dags att gå vidare, med (fortsatt) ännu fler jobbansökningar. Men framför allt fler intervjuer. Förutsättningslösa intervjuer är också bra, så att arbetsgivaren får se ansiktet och personligheten bakom mitt CV. Tips mig gärna om ev. arbetsgivare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar